Typiskt, typiskt!

Klänningarna jag köpte igår, passade inte! Dom är för små vid bysten! Så himla typiskt! Så jag ger upp! Jag har letat klänningar i 4 månader nu! Så typiskt! Kanske dyker upp någon när man minst anar det =)
Sen har jag bråkat med faket/arbetslöshetskassa idag igen! Jag har försökt gå med sen i september, först blev jag med i båda och jag vill bara vara med i a-kassan (dom gjorde fel) och på det hade jag 3 mån uppsägningstid på det! och sen helt plötsligt var jag inte med i någon utav dom..till slut blev jag så förbannad att jag kom överens med någon där att jag skulle bli medlem från 1 dec iaf och att jag hade pengar tillgodo hos dom..för 2 veckor sen fick jag bekrätat att jag blev medlem från 1 dec/08 och veckan senare fick jag är räkning på 5 månader!
 Vad hände med pengarna jag hade tillgodo? Så jag ringde idag och frågade..dom kunde inte ta dom pengarna..utan jag ska betala för 5 månader och sen strunta i att betala för maj & juni för att sen få en lite större räkning för juli!!! Varför inte bara dra av dom pengarna på den här räkningen? Jag blir så arg! Till slut kom vi fram till att jag skulle betala för 4 månader nu och ringa igen i maj för att se var näösta räkning blir..
jag är så trött på dom! Och så säger han "vi försöker inte lura dig på pengar"! Va? Om jag nu inte får tillbaka mina pengar då har dom ju gjort det!
Nä nu ska jag ut på stan och sen äta lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0