Oklar tisdag..eller?

..vaknade imorse och kände någon konstig känsla..tittade ut genom fönstret och såg en massa gråa, tråkiga moln..klockan ringde för femte gången och jag behövde verkligen kliva upp ur den varma sängen, för att hinna göra mig klar tills vi skulle åka..jag fick åka med älsklingen..så mysigt! Mycket skönare än att åka buss..! Väl framme på jobbet hela 25 minuter tidig, gick jag till ofvandahls och köpte en smörgås & ett glas juice =) *Mmm gott*

Uppdatering vad gäller bilen! Mati har ringt runt för att höra ungefär vad det kommer att kosta för att laga dom 2 grejerna.. han ringde nyss och hade pratat med några som skulle ta ca 11 000 kr!! Kul! 5 minuter senare ringde han igen och hade pratat med en annan som skulle ta ca 300 kr och kolla igenom vad som är problemet det är över halva priset billigare än det första..dom skulle ta 1000 kr för en koll.. *J*vla bil* Pengar, pengar & åter pengar!

..solen ser ut att kunna komma fram! *Hoppas, hoppas*
Men för nu är denna dag fortfarande helt oklar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0