Nu ska jag också blogga =)


Nu har jag också skaffat mig en dagbok för världen att se,

Jag kommer att skriva om mitt liv, mina tankar, planer & drömmar.


Kanske ska presentera mig också =)

Johanna heter jag och är 23 år, bor i Uppsala med min pojkvän, som jag gifter mig med 11 juli i år *Längtar*

Jag jobbar i växeln på Svenska kyrkan, gjort det i lite mer än ett år nu.. trivs väldigt bra där, det är så lugnt och skönt!

Annars tränar jag nästan varje dag, försöker hinna med mina vänner & familjen så mycket jag kan.
Sen är väl jag som nästa alla andra tjejer, jag älskar att SHOPPA!  
Många anser att jag är en SHOPAHOLIC men jag ser det som min hobby =)

Hoppas vi ses igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0