Mys kväll

Håret blev kanon bra som vanligt, hon vet precis vad jag vill ha! Har gått hos henne nu i 3 år tror jag det är.. Dessutom är hon en barndomsvän!
När jag kom hem hade älsklingen handlat mat och vi lagde ihop..det är så mysigt att göra såna vardags saker med honom då vi sällan gör det eftersom han bor i halmstad i veckorna..Så helgerna blir lite magiska på något sätt..

Efter maten gick jag in till min kära granne och pratade, hon skulle gå ut så nu ligger jag i soffan och tittar på Singing Bee..älsklingen har precis kommit hem från fotbollen..vi hade tänkt en myskväll med lite gosaker..köpte lite jordgubbar tidigare..Mums..lite glass till då så blir det perfekt!
Imorgon ska bilen besiktas & sen kommer lillebror & hans flickvän för att måla om vår hall, det ända jag behöver göra är att fixa maten =) Kan det bli bättre? Jag menar han behöver ju öva, då han ska bli målare =)

Nu är det dags att hugga in på jordgubbarna och krypa ner i famnen hos min ängel!

*Myspys!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0