Min himla förkylning vill inte försvinna!

Varför är förkylningar så jobbiga? Jag menar feber och sånt kan man ta tabletter emot, finns flera olika sorter men mot förkylningar finns det inget som hjälper! Man får bara vänta ut den, sååå drygt! Så det blir ingen träning för mig idag!
SKIT OCKSÅ!! Jag som längat efter ett riktigt härligt spinningpass idag! Får väl kanske ta en promenad senare om
min hosta tillåter!

Min lilla tripp till stockholm igår gick förvånande bra! Jag tappade inte bort mig i den stora staden och tog mig till Karolinska Sjukhuset utan problem..Blev lite stressad dock då jag missade tåget 12.09 och nästa gick inte förren 13.09! Det tåget var inne 13.50 och jag skulle vara på karolinska 14.30 och bussen från centralen tar 25 min dit! Och eftersom jag inte visste vart jag skulle ta bussen, blev jag lite panikslagen men jag hittade rätt och hann i tid! Fick dessutom komma i en kvart försent!! Så typiskt!

Jag och min sambo var på Ica kvantum i helgen och tittade då på tårtor till bröllopet, vi tänkte ha Operatårta med vitmarsipan och som bröllopstårta kostar det  35 kr/biten. Men när vi var där och såg tårtorna som var gjorda kostade dom ca 16 kr/biten så jag frågade om man vill ha operatårta med vitmarsipan (Nämde inte ordet bröllop) skulle det kosta extra då? Och svaret var NEJ!
När man nämner ordet bröllop blir det dubbelt så dyrt! Det är ju helt sjukt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0