Helt klart en oklar dag..

..dagen blev inte direkt bättre..inte nog med bilen..csn kom med ett besked som jag aldrig kunde ana..eller ja, jag förstod att jag skulle få ett brev om ÅTERKRAV men jag trodde aldrig att det skulle vara den summan som kom..jag kan säga att det är min lön gånger 2! Och jag ska betala nästa månad..hur i hela världen ska jag få tag i den summan? Tror dom att det är något man har i plånboken? Så jag ringde upp dom och begärde en omprövning och om jag kan delbetala..så jag får se efter omprövningen hur betalningen kommer att bli..Iaf moving on to next thing..jag missade att boka av mitt spinningpass, vilket blev min 3:e varning så nu är mitt kort spärrat, mina bokningar för imorgon & nästa vecka helt borta..dessutom måste jag betala 100 kr för att låsa upp det igen..då kan jag boka pass för nästa vecka igen, om det finns någon plats kvar! Nu kan nog inte dagen bli sämre..

Efter jobbet träffade jag upp 2 vänner, då kändes allt mycket bättre..fick också en jätte uppskattade kommentar, den värmde! *Tack!* Vi satte oss på C P & pratade i timmar! Det var så skönt att tänka på något annat!
Väl hemma igen..skulle Mati & V titta på fotboll..funny..så jag gick ut och solade..sååå skönt, har inte kunnat på 5 veckor pga av tatueringarna. Men nu så är jag igång igen!

Nu sitter jag i soffan & kollar på scrubs men älsklingen..han med en dator och jag med andra..
Mysigt va?! Haha!



**Sov gott**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0