Det är fredag & solen skiner!

Äntligen var det fredag..har längtat sen i måndags =) Dessutom skiner solen och det är underbart skönt ute! Dom första fyra timmarna på jobbet har gått så fort, Satt först själv då min kollega gick iväg..hon var borta kanske 1,5 timme..och självklart ska alla ringa då! Ställa så konstiga frågor att man får leka detektiv! Vi är även växel åt ett ställe i stockholm och alla där är på tjänsteresa..det mina vänner är inte populärt, vem tror ni dom tar ut det på..jo oss i växeln! Jag har fått tagit så mycket skit pga av att dom är borta..vad kan jag göra? det är inte jag som har bestämt att dom ska åka.. *Frustrerande* Man skulle kunna tro att alla är så trevliga då jag jobbar i svenska kyrkansväxel men icke, folk kan vara så otrevliga och jag har blivit kallad så mycket.. och dom blir personliga, det är nog värst!

Idag ska jag klippa och färga håret *äntligen* det ska bli så skönt. Man känner sig som en ny människa efter. Jag hoppas solen skiner hela dagen & kvällen, tänkte ragga upp någon som vill ta en drink efter.. Känner för att sitta och bara prata om allt & inget.. Vi får se..

Nu ska jag passa på att springa ut i solen innan lunchen är slut...kanske ses sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0