Äntligen Fredag!

Idag är det äntligen fredag! Som jag har längtat, och ändå var det kort vecka då det varit Påsk! Men det är speciellt med fredagar..dom är liksom magiska på något sätt. Alla verkar  blomma ut..svårt att förklara..
Dock vaknade jag i morse och hade ont i halsen och känner mig hängig..
Men solen tittar fram så en liten förkylning får vänta!
Älsklingen kom hem igår!! Visserligen åkte han i onsdags men ändå! Och nu kommer han vara hemma i 4 hela veckor..ska bli så mysigt att ha honom hemma..Han brukar bara vara hemma på helgerna då han studerar till yrkesofficer i halmstad, utbildningen är på 3 år och han är klar nu till sommaren!

Ikväll ska vi ha vårt första möte med våra toastmasters! Det ska bli så roligt & spännande..ett steg närmre vårt bröllop..
S & M kommer verkligen se till att vår dag blir perfekt, det var därför vi valde dom två!
Båda kan prata framför folk, vilket behövs då det är ca 160 personer som är bjudna till bröllopet =D och dom kan bjuda på sig själva! Precis vad en tostmaster ska vara!
Dessutom när jag var hemma hos mamma & pappa i helgen, sa pappa att han ska hålla tal! Det trodde jag verkligen inte då pappa inte tycker om att prata framför folk..plus att han har svåra läs & skriv svårigheter..
så jag hade inte väntat mig att han skulle det!
Men det kom som en glad överraskning..värmde hjärtat inom mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0